zondag 3 januari 2010

Administratie

Vanmiddag de maandelijkse administratie gedaan, wat hoofdzakelijk neerkomt op het per telebankieren overmaken van absurde bedragen aan instanties die in ruil daarvoor onduidelijke diensten leveren.

Ik zag dat ik de rekeningafschriften van de laatste vijf maanden nog moest uitprinten. Uiteraard ben ik eerder dit jaar in gegaan op de smeek- bedes van mijn bank -althans, de ING, niet de vertrouwde Postbank om geen afschriften meer per post te ontvangen. Dat was beter voor het mileu geloof ik, waardoor ik nu op eigen kosten de afschriften print. Tot juli van dit jaar zagen die prints er in ieder geval netjes uit.

Niets aan veranderen zou je denken. Zo niet de ING. Op de prints van de maanden augustus tot en met december ontbraken de paginascheidingen, zodat pagina 2 onderaan pagina 1 begon en zo verder. De domme oranje leeuw kroop steeds verder omhoog.

Ik heb het vaker gezegd: ooit zetten ze mensen op de maan. Je zou denken dat het formatteren van een af te drukken pagina minder moeilijk was.

Geen opmerkingen: