zondag 9 mei 2010

Zondig?

Al de hele dag vraag ik me af hoe onze demissionair minister van Jeugd en Gezin Rouvoet ertoe gekomen is op te merken dat twitteren op zondag is toegestaan.

Zelf had ik daar nog nooit bij stilgestaan maar ik heb dan ook niet de goddelijke wijsheid in pacht, zoals hij.

Persoonlijk twitter ik op zondag maar zelden. Ik kom meestal niet verder dan 1 update. Op werkdagen maak ik meer mee, al ben ik op m'n werk.

Ik dacht altijd dat het hele Internet (inderdaad, met hoofdletter "I") zondig was en dat het op zondag absoluut verboden was daar gebruik van te maken als je tot de denominatie van dhr. Rouvoet behoort. Televisie is toch ook zondig -altijd, niet alleen op zondag? (Merkwaardig trouwens: zondig - zondag: scheelt maar 1 letter)

Wat is het toch fijn, een atheïst te zijn.

Geen opmerkingen: